fbpx

REGNSKAB BOGFØRING Skat

Se her hvad vi kan hjælpe dig med...

BOGFØRING

Vi udfører alle typer bogholderiopgaver.

Det er dig der definerer hvad du har brug for hjælp til.

Vi kan komme hos jer og udføre opgaven eller vi kan udføre den fra vores kontor via fjernopkobling.

BUDGET

Mange banker/samarbejdspartnere forlanger i dag et budget. Typisk for at kunne stille de fornødne kreditfaciliteter til rådighed.

Samtidig er budgettet en godt ledelses- og styringsredskab.

Også mulighed for kortsigtede likviditetsbudgetter. Typisk på ugebasis.

NYT ØKONOMISYSTEM

Skal du have nyt økonomisystem , men har svært ved at overskue hvilket system du skal vælge samt hvordan du skal komme i gang.

Så sidder vi klar til at hjælpe igennem junglen af programmer og kan give dig et tilbud på hvad det vil koste at skifte.

VIKARASSISTANCE / FERIEAFLØSER

Er din faste bogholder blevet langvarigt syg og har du ingen til at udføre de helt almindelige bogholderiopgaver, så kan vi hjælpe.

Er det uoverskueligt at din bogholder skal holde 3 ugers ferie og bogholderiet ikke bliver passet så kan vi også hjælpe.

Har du modtaget en opsigelse fra din dygtige bogholder, så kan vi passe bogholderiet i søgefasen efter en ny bogholder samt evt. teste den nye bogholder inden ansættelsen.

Årsrapport / Selvangivelse

Som registreret revisor har vi også mulighed for at udarbejde årsrapporten samt selvangivelse til din virksomhed.

Det at bogføring og årsrapport bliver udarbejdet af den samme virksomhed er ofte en fordel og gør det typisk billigere for dig som kunde.

Der er selvfølgelig også mulighed for, at vi udarbejder og indberetter årsrapporten selvom vi ikke bogfører.

IVÆRKSÆTTERI / opstart af virksomhed

Går du med en drøm om at starte din egen virksomhed, kan vi være behjælpelig med både beslutning samt opstart.

Typiske spørgsmål er:

Hvilken selskabsform skal jeg vælge?

Hvordan opretter jeg firmaet?

Kontakt til pengeinstitut (nuværende eller nyt) og hvad kræver de?

Budget?

Hvilket økonomisystem skal jeg vælge og hvordan kommer jeg i gang?

Skal jeg selv bogføre eller have hjælp til det?

Hvordan opretter jeg digital post?

Hvis jeg skal have ansatte, hvilket lønsystem vælger jeg så?

Hvordan får jeg det oprettet?

Hvis du går med nogle af disse spørgsmål, måske flere så kontakt os. Vi sidder klar ved telefonen.

Vi har over 35 års erfaring med bogføring, regnskab og skat

Vores kunder siger

Et lille udvalg af vores kunder

Adresse
Faunavænget 7
5792 Årslev

Tlf.
51 88 45 99

Email
lene@thrane-consult.dk

Kontortider
Man – Fre: 8:00 – 17:00
Lørdag: 9:00 – 13:00
Søndag: Lukket

CVR. nr.
32090516

Shopping Basket